dimarts, 24 de novembre del 2009

Fem podcasting




Us presento un grup de música anomenat Symphony X que fan progressive metal.
Per tal que vegeu que el món de les clàssiques no està reservat tan sols a fets passats i oblidats, us convido a escolar una cançó d'ells que tracta dels nostre Odisseu.




Un cop escoltada la cançó heu der fer les següets tasques:
- Busqueu la lletra de la cançó per internet i treieu-ne l'entrellat.
- Delimiteu les diferents parts que té la cançó.
- Expliqueu-me amb les vostres paraules i breument cada una de les parts en què consta la cançó.
- Esbrineu quin autor grec ens narra aquesta història i el títol de l'obra.
- Digueu-me què us ha semblat la cançó i si en coneixeu d'altres de temàtica clàssica.


Objectius de l'activitat:
- Fer palesa la previvència de la tradició clàssica en diferents àmbits.
- Afavorir la competència en la gestió i el tractament de la informació.
- Reflexionar sobre un passat que d'una manera o altra perviu en el present, ja que així afavorim la competència de coneixements i ens permet la interacció en el món amb la mirada posada en el futur.
- Treballar la competència lingüística.

Mètode d'entrega i avaluació:
- Envieu-me les respostes al meu mail, abans d'acabar aquesta setmana.
- La puntualitat a l'hora de l'entrega és fonamental per l'avaluació de l'activitat.

A classe aprofundirem el tema, ja veureu com n'és, inabastable!

3 comentaris:

  1. Hola profe, la lletra ja la tinc, de fet tinc el cd en edició limitada. Aquesta cançò te set parts.

    L'autor és Homer Simpson? i l'obra...
    Sí és clar que la coneixia, d'altres grups: Manowar tenen una cançò a Aquil·leu y Iron Maiden a Alexandre el Gran, Blind Guardian potser en tenen alguna, però no ho recordo.

    No tenc el seu correu per enviar-li, ho deixo aquí... no em copieu ehhh!! XD

    ResponElimina
  2. Ah! se m'oblidava... la cançò és Bonísssssssssima! ... m'agrada molt!

    ResponElimina
  3. Alumne oblidat!!!!
    No havia vist els missatges, déu meu però quina profe que no mira el que li diuen els alumnes...ai ai!!
    Continua així que al final tindràs una recompensa i tot.
    Ah i gràcies pels altres grups..no els coneixia pas!

    ResponElimina